FANDOM

Force "Blanket" I is an Apprentice level Witch Spell on Star Wars: Descension.

DescriptionEdit

Gives another the sensation of being covered or smothered, making normal breathing hard. This is a mental spell that aims to distract an enemy in combat.

PrerequisitesEdit

  • none

ExamplesEdit

" Spiriti di Dathomir, ascolta la mia preghiera. Soffoca il mostro, rendilo difficile respirare!
Translation: Spirits of Dathomir, listen to my prayer. Smother the monster, make it hard to breathe!
"
Katrine Van-Derveld

Violent version, against an evil human:

"E'Spiriti di Dathomir, ascolta la mia preghiera, ascolta le mie parole. Questo uomo aveva portato ingiusto anche il proprio sangue. Ora mi danno la forza di punirlo per le sue azioni. Dammi la forza coprirlo con una mano invisibile, dammi la forza per farlo smettere. Concedimi questa ora! Fine lui!
Translation: Spirits of Dathomir, hear my prayer, hear my words. This man had brought unjust even to his own blood. Now give me the strength to punish him for his deeds. Give me the power cover him with an invisible hand, give me the power to make him stop. Grant me this now!! End him!!
"
Lauda Cavataio

Merciful version, for an animal:

"Spiriti di Dathomir, ascolta la mia preghiera, ascolta le mie parole. Questa creatura ha conosciuto nessun altro modo se non il proprio, e ha combattuto una battaglia leale. Prestare attenzione le mie parole e mi conceda di potere per porre fine alle sue sofferenze. Che io sia la mano invisibile di soffocare la bestia quando è ciò che vuole. Concedimi questa ora! Fine lui!
Translation: Spirits of Dathomir, hear my prayer, hear my words. This creature has known no other way but his own, and it has fought a fair battle. Heed my words and grant me to power to end its sufferings. Let me be the invisible hand to smother the beast when it is what it wants. Grant me this now!! End him!!
"
Lauda Cavataio

Externa LinkEdit